Sep 17, 2013

Walking on sunshine


Budjenje sa osmehom na licu-složićete se da nema ničeg lepšeg od toga. Taj jedan osmeh menja ceo vaš dan i čini da se vi, ali i ljudi oko vas osećaju bolje. Juče sam se probudila veoma raspoložena i puna pozitivne energije (nadam se da se to može primetiti i na slikama). Razlog? Pa i nema ga baš, ali veseli me činjenica da ću sledeće nedelje u ovo vreme šetati ulicama Madrida sa jednom od najboljih drugarica. Da! Još samo nedelju dana. Pustila sam svoju omiljenu plejlistu, pojačala je na najjače i uz igranje i pevanje (sve je lepo dok neko to ne vidi i ne čuje) počela da se spremam za sve obaveze koje su me čekale tog dana. Ovo je jedna od mojih omiljenih kombinacija, kao i sklop boja kojim sam oduševljena. Osmeh na lice do sledećeg puta!
Vaša A



Waking up with a smile on your face-you' ll agree with me that there is nothing better than that. That one smile can change your day deffinetley and even your friends' day. Yesterday I woke up feeling great and full of some positive energy (as you can see it on my photos). Any particular reason? Not really, but the fact that this time next week I'll be walking on the streets of Madrid with one of my best friends. Yeah! Only one week more. I played my favorite playlist, turned it up to max and started dancing and singing (trust me you do not wanna see or hear that) while preparing for going out that day. This is one of my favorite outfits and also I pretty much like the combination of yellow and navy blue. 
Keep smiling till next time! 
Your A


















Majica/ T-shirt: Pull & Bear
Sako/ Blazer: H&M
Farmerke/ Jeans: Zara
Štikle/ Heels: Jessica Simpson
Torba/ Bag: Tašnarija
Ogrlica/ Necklace: Zara
Naočare/ Sunglasses: Ray Ban



7 comments:

  1. Qué guapa,bonita combinación =)
    Te invito a mi blog :

    http://modayfuerzarociokitt.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  2. Gracias! :) I really like your blog!

    ReplyDelete
  3. super cipele,prelepa boja

    http://crazyfashionbymj.blogspot.com/2013/09/budapest-day-1.html

    ReplyDelete
  4. Great look!!! the heels are amazing!

    http://beharrean.blogspot.com.es/

    ReplyDelete