Sep 21, 2013

Last days of summer

Minut, sat, dan, mesec, godina. Vreme nenormalno brzo leti! Kao da sam juče završila prijemni i pojurila u grad da se vidim sa drugaricama. A već je 21.septembar i uskoro počinje moje omiljeno godišnje doba. Obožavam sve što je vezano za jesen! Od atmosfere na ulicama dok šetam gradom, pa sve do dosadne kiše koja ume da pada i po par sati (da, mislim da sam jedina osoba koja stvarno to voli). Iskreno jedva sam dočekala da nosim farmerke, velike dzempere, marame i uživam smišljajući jesenje kombinacije. Igrala sam se i spojila običnu belu košulju sa majicom sa printom i dugačkom suknjom i bajkerkama i kao final touch dodala veliki crni šešir.
Uživajte u vikendu! 
Vaša A


Minute, hour, day, month, year. Time flys enormously fast. I feel like it was yesterday when I finished my entrance exam and rushed to the city to meet with my girls. But it's September 21st summer is over and my favorite season of the year begins. I love everything about autumn: from the atmosphere on the streets to boring rainy days (yeah, I think I'm the only one that likes those kind of days). I also like it because of all combinations that I can mix and match-you can see one of them in todays post. White shirt and print t-shirt in combination with long skirt and biket boots. Autumn is in the air! 
Enjoy your weekend. 
A

















 Nadam se da vam se dopada moja nova frizura/ Hope you like my new hairstyle ;) 


Jakna/ Jacket: Vivien Westwood
Košulja/ Shirt: Azzaro
Majica/ Tshirt: Zara
Suknja/ Skirt: Zara
Čizme/ Boots: Gucci
Šešir/ Hat: H&M
Torba/ Bag: Sport Max
Sat: Jacques Lamans

12 comments:

  1. Predobro! Posebno mi se sviđa odabir čizama!

    dsamithereens.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Divnaa! Vec znas da sam zaljubljena u outfit :)

    ReplyDelete
  3. Divim se devojkama koje uzivaju u jeseni i znaju da se pravilno uklope odecu za kisovite dane. Bravo! :)
    http://sparklyget.blogspot.com/2013/09/koncic-nakit-nagradna-igra.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago da ti se dopada! Divan blog :)

      Delete
  4. prelepo :) suknja i sesir su extra :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Slike su bozanstvene. Svaka cast! :)

    ReplyDelete
  6. Odlicno!!!

    Navrati do mene, veliki giveaway je u toku!

    http://ninafashionshow.blogspot.com/2013/09/veliki-rodjendanski-giveaway.html

    ReplyDelete
  7. super mi je jaknica torba i šos

    ReplyDelete