Nov 7, 2013

Oh my homies

Kao što ste do sada verovatno primetili obožavam da nosim dukseve i smatram da ih nikad nije dosta, pogotovo sada kad nam se bliže hladni dani. Lako se kombinuju i u sportskim varijantama, medjutim to za mene nije nikakav izazov, te sam htela da podelim sa vama kako duks možete uklopiti i sa nešto elegantnijim komadima odeće (u jednom od sledećih postova obećavam kombinaciju haljine i duksa). Inače novi član moje (šire) porodice dukseva je Homies duks koji je danas stigao i mogu vam reći da sam oduševljena kako je ispao. Za ovaj divan duks zadužen je Urban design t-shirts i samo je jedan od velikog broja modela koje imaju na svojoj facebook stranici. Nadam se da vam se dopada današnji post :)
P.S. Za ove divne slike je zalužna moja drugarica Nataša i ovom prilikom joj se mnogo zahvaljujem!



You must have noticed that I adore wearing big sweaters and hoodies and I think that you can never have enough of them. They are really cosy, especially when cold and chilly winter days are coming. You can wear them with jeans, leggings, but you can also pair them with skirts (and dresses-in one of the next posts). By the way, I present you new baby in my closet, Homies hoodie which arrived today and I am amazed how it turned out. All, thanks to Urban design t-shirts! Hope you like this post! 












Details section:






I wore:
Skirt: Pull&Bear
Beanie: H&M
Socks: Calzedonia
Boots: Gucci
Necklace: Dve smizle
Sunglasses: Ray-ban
Bracelets: Mimada, Cruciani, Pull&Bear

3 comments:

  1. Oduševljava me kada neko uspešno ponese nešto što ja ne bih mogla. Sjajno! Zaljubila sam se u prstenčiće

    ReplyDelete
  2. ooouu bas interesantan outfit,nesvakidasnji-svidja mi se! :D

    ReplyDelete
  3. ova plava boja je prelepa,sve pohvale draga :)
    http://fashiondiseaseeee.blogspot.com/

    ReplyDelete