Nov 14, 2013

Summertime Sadness

Za danas sam vam spremila jednu veselu kombinaciju! Obožavam da nosim jarke boje, a kombinacija žute i kraljevski plave je jedna od mojih omiljenih. Već ste imali priliku da vidite tu kombinaciju u jednom od mojih prethodnih postova (http://fashionexplosiona.blogspot.com/2013/09/walking-on-sunshine.html).  
Kada dodje zima, svi mi automatski predjemo na stvari tmurnijih nijansi. Priznajem i ja to radim, ali uvek se trudim da bar nekom jačom bojom ili nekim upadljivim detaljem razbijem to "sivilo".  Dok kačim slike današnjeg posta misli mi lutaju i vraćaju se na nezaboravne letnje dane i noći, život bez obaveza, lude žurke, preplanulost, letnje haljinice, koktele, putovanja… Ova kombinacija u stvari pedstavlja "moju borbu" protiv dosadnih, zimskih, mračnih outfita i pokušaj da oživim letnji duh ove novembarske večeri. 
Nikako s ne plašite se da budete smeli! Nadam se da sam vas ovim postom nagovorila da neki od narednih kišovitih dana "razbijete" letnjom, candy kombinacijom.
A.

Today I have one playful combination for you guys! What I really love is wearing bright colours, and my favourite combination would be yellow and navy blue. You could have seen this combination of colours in one of my older posts (http://fashionexplosiona.blogspot.com/2013/09/walking-on-sunshine.html). 
When autumn and winter start, we automatically start wearing darker clothes. I admit that I am the very first person who does this, but I always try to brighten it with some neon colour or with a big detail. While I'm posting this outfit on my blog, my thoughts are far away, 4 months away when we were enjoying hot summer days (and nights), I remember all the crazy parties, cocktails, short summer dresses, trips… This combination is actually "my fight" against boring, dark, winter outfits, an attempt to bring some summer spirit. 
Do not be scared to be bold! I hope that I persuaded you to wear brighter, candy combinations when it's cold and rainy outside. 
A.












I wore:
Shirt: Abercrombie & Fitch
Jacket and jeans: H&M
Boots: Ugg Australia
Bag: Marc Jacobs
Necklace: Accessorize

2 comments:

  1. Dopada mi se ova kombinacija boja! Nekako mi je najzanimljiviji detalj ovde ova ogrlica sa tvojim imenom, divna je! :*

    ReplyDelete