Oct 30, 2013

These boots are made for walking

Budim se i ustajem s osmehom jer je jos jedan divan oktobarski dan predamnom (+25 prosto covek da ne poveruje). Nekako mi je sve lakse da prebrodim kada je ovako lep dan i kada se oseca neka pozitivna atmosfera dok setam ulicama svog divnog grada. Haos, obaveze, trcanje sa jednog kraja na drugi, glomazne knjige i treninzi (od juce) su postali moja svakodnevica. Mogu vam reci i dalje sam u procesu prilagodjavanja. Umor je polako poceo da me stize, ali trudim se da se ne predajem. Kada mi naidje takav period volim da stavim pauzu na svu guzvu oko sebe i uzivam u danima kao sto su ovi. Popijte kafu sa drustvom, izadjite i prosetajte, pojacajte muziku do daske, odite u shopping i castite se nekom novom krpicom… Ucinite nesto lepo za sebe i odmah ce vam biti lakse i bolje cete se osecati. Koristite svaki slobodan trenutak i borite se sa rutinom! 
Sorts i cizme (koje ne skidam otkad sam ih kupila u Zari i koje smatram svojom najboljom investicijom ove sezone), veliki sesir i glamurozne perle su moj izbor za danas. Predlazem vam da nosite letnje komade jos dok je lepo vreme i da eksperimentisete i da ih kombinujete sa malo toplijim stvarima.
Vasa A.
P.S. English part of the text will be posted tomorrow morning! Must go and start studying economy, I hope you understand. Kisses :* 



















I wore:
Shorts, boots: Zara
Shirt: H&M Divided
Sweater: Stefanel
Bag: Michael Kors
Hat: H&M
Sunglasses: Ray-ban

No comments:

Post a Comment