Nov 5, 2013

Star Child

Kratak i brzinski post za ovaj utorak. Jednostavan outfit, odličan za svakodnevne obaveze, kombinacija farmerki, teksas košulje i kratke jaknice (sakoa) u nekoj jačoj boji. Ovu košulju do sada niste imali prilike da vidite na mom blogu, uzeta je još pre skoro 2 meseca u H&M i stvarno se lako kombinuje i uklapa sa kežual varijantama, ali i sa onim malo elegantnijim. Večeras je velika žurka FON-a, tako da uskoro počinjem sa pripremama (uvek sam volela da se spremam mnogo ranije, smešno - znam). Pogodite šta? Nemam pojma šta ću obući. Ne zaboravite da me pratite na mojoj Facebook stranici, kao i na Instagramu.

Quick, mini post for this Tuesday. Simple outfit, great for everyday obligations, combination of ripped black jeans, denim shirt with print and short jacket in neon colour. This  post would be a premiere of this shirt, but it isn't that new (it was bought 2 months ago in H&M) and it is really grateful for pairing with everyday combinations and with some more elegant. Tonight is a big party of my university and I think that I'll start my preparations in a few hours. Guess what? Still don't know what I will be wearing tonight. For more pictures you can follow me on Facbook and Instagram
A.






Omiljeni lak za nokte i omiljena boja, kako vam se čini? Fav color and fav nailpolish, do you like it?


I wore:
Shirt: H&M
Jacket: Zara
Jeans: Zara
Loafers: Pretty Ballerinas
Bag: Michael Kors
Necklace: Tally Weijl
Rings: H&M
Watch: Ice Watch

6 comments:

  1. odkle su ti lakovi? prelepi suuuu *-*

    ReplyDelete
  2. Divna mi je ova jaknica! Ova boja je jedna od mojih omiljenih i odlicno ide uz teksas! Lepa! :*

    ReplyDelete
  3. Super ti je blog,bas mi se svidja outfit!
    pratim te
    www.bebagottel.blogspot.com

    ReplyDelete