Sep 15, 2013

Edgy romantic

Da li imam definisan stil? Ne! Moje oblačenje zavisi od mog raspoloženja, i na blogu ćete moći da me vidite u svakakvim kombinacijama. Primetićete da volim da nosim duge elegantne haljine ali i da volim da kombinujem muške komade (koliko ste puta samo našli neku stvar na muškom odeljenju da ste se oduševili? ) pokušavajući da ih iznesem na što ženstveniji način. Mada meni najdraže je mešanje stilova, što bi bila i tema današnjeg posta. Romantična suknja na falte i košulja sa kožnom jaknom i bajkerkama. Kako vam se dopada?
-A.


How would I define my style? I wouldn't because i really enjoy wearing everything. My style depends on how I feel that day and on this blog you are going to see me on all kinds of combinations. From elegant, sofisticated dresses to tomboy outfits. Admit, how many times have you seen something on men's wear that you've liked so much!? Today's post is about mixing romantic skirt and shirt with edgy jacket and biker boots. How do you like it?
-A.












Jakna/ Jacket: Stradivarius
Košulja/ Shirt: Pull&Bear
Suknja/Skirt: No brand
Torba/ Bag: Guess
Ogrlica/ Necklace: Tally Weijl
Čizme/ Boots: Gucci



P.S. Moje divne drugarice blogerke i ja smo zajedno provele poslepodne u Ušću tražeći nove komade za predstojeću sezonu i uživajući u prvom danu Lady Fair-a koji se ovih dana baš održava u ovom šoping centru. Obavezno posetite Janin, Jelenin i Tijanin blog: http://fashionmuffins945.blogspot.com


6 comments: